Co má společného 20 kelímků na kávu, karton vajec, baseballová pálka a šachová sada? Nevíte? V tom případě vás odpověď určitě překvapí. Nemají totiž společného vůbec nic. Alespoň zatím. Když se do toho ale pustíte, může z toho být třeba parádní běhačka, u které týmy soutěží o tahy v šachu. Může z toho být nervyrvoucí program, kde každým špatným rozhodnutím zaděláte na ještě větší omeletu. Můžete s tím udělat cokoliv budete chtít. Pojďte si vyzkoušet, jak málo stačí k dobrému programu.
Na VVH si vyzkoušíte proces vymýšlení hry od A do Z. Začnete od abstraktního zadání programu: „Udělejte běhačku na hodinu a půl“. Rychle si shrnete podmínky, které pro program máte: „Bude asi chladno, účastníci budou unavení pro třech hodinách sezení na zemi“. Nadhodíte nějaký zajímavý herní mechanismus a začnete vymýšlet aktivitu: „Budou dva týmy. Budou tam dvě místa, a budou mezi nima něco přenášet, aby toho měli co nejvíc“. S ohledem na okolní terén pak naplánujete vhodné místo: „To hřiště je 10 minut pěšky, a po cestě je můžeme namotivovat“. Pak už jenom doladit detaily, domluvit kdo co řekne, vyzvednout účastníky … a sledovat, jak celí zmáchaní nadšeně nosí vodu z jednoho kýble do druhého a zpátky.
Kdy a kde to bude?
- Datum akce: 27.–29. 3. 2020
- Místo konání akce: fara Čučice
- Začátek akce: odjezd vlakem 17:54 z Brna
- Konec akce: 17:11 odjezd z Čučic, do Brna je příjezd 18:02
- Kontakt:
- Maara (marejir@gmail.com) – dotazy přímo k programu
- IK tým (ik@instruktori.cz) – neúčast na akci, platby, …
Co si vzít s sebou?
- pohodlné oblečení dovnitř
- oblečení na běhání venku
- náhradní teplé a suché oblečení
- šátek na zavázání očí
- čelovku
- může se hodit notebook, na kterém si třeba dohledáte texty pro inspiraci. Nebude se používat na programech
- spacák a prostěradlo; spí se na postelích, na které si natáhnete prostěradlo
Kolik a jak se za víkend platí?
- Částka: 850 Kč
- Číslo účtu: 2500167471 / 2010
- Variabilní symbol: 20005xxx (xxx je číslo účastníka – zeptej se IK týmu)
- Poznámka pro příjemce: VVH <tvé-jméno>
- Nejzazší termín připsání platby na účet IS: 10.3.
Platbu, prosím, převeď co nejdříve (ulehčíš nám tím účetnictví). Zda platba proběhla v pořádku, můžeš zkontrolovat ve výpisu z tranparentního účtu Instruktorů. Budeš-li mít jakékoliv otázky k platbám, neváhej se ozvat IK týmu na ik@instruktori.cz.
Může se stát, že na akci z nějakého vážného důvodu nebudeš moct přijet. Akce je sice nevýdělečná, máme však nějaké fixní náklady nezávislé na počtu účastníků. Ber prosím na vědomí následující storno podmínky:
- Odhlášení 30 až 10 dní před začátkem akce – vracíme 50% ceny akce.
- Odhlášení 9 až 1 den před začátkem akce – vracíme 10% ceny akce.
- Odhlášení v den započetí akce či později – vracíme 0% ceny akce.
Účastník je považován za přihlášeného v okamžiku zaplacení (připsání platby na účet). Neúčast ze zdravotních důvodů není nijak zohledněna. Je považována za standardní neúčast. V případě zrušení akce ze strany organizátorů vracíme 100% uhrazené částky.