Skupina jen soubor jednotlivců. Skupina má ducha. Vyvíjí se. Seznamuje se a rozchází se… Budeme si povídat o tom, jak sledovat vývoj skupiny v průběhu akce a jak tento vývoj ovlivňovat.
A z druhé strany, budeme trénovat vedení skupinových reflexí a prohlubovat to, co si osaháte na přednášce 28. listopadu.
- domeček 21. 11. 2017: Domeček o věcech, které se hodí vědět když pracujete v týmu. Týmové role, týmové konflikty, týmová práce…
- domeček 28. 11. 2017: Na blbou otázku blbá odpověď, říká se. Jak se ptát skupiny, abychom dostávali lepší odpovědi? + Plánovaní reflexe po aktivitě.
- víkend 1. – 3. 12. 2017: PRÁSK – víkend o práci se skupinou a o zpětné vazbě
- domeček 5. 12. 2017: Vychytávky, které se nevešly do víkendu.
Kdy a kde to bude?
- Datum akce: 1. – 3. 12. 2017
- Začátek akce: pátek 16:30
- Konec akce: neděle cca 17:00
- Místo konání akce: SVČ Rosice, Žerotínovo náměstí 1
- Kontakt: Martina Jindřišková (martina.jindriskova@seznam.cz | +420 733 152 581)
Co s sebou
- teplé oblečení na cca 2-3h statičtější program venku u ohně, tzn.:
- dobré boty nebo pořádné ponožky (nebo obojí)
- čepici, rukavice, příp. něco na krk
- podvlíkáče pod kalhoty
- u vrchní vrstvy nevadí, že na ní odskočí jiskra od ohně
- dle aktuální předpovědi případně pláštěnka/deštník
- komu bude zima, bude mít možnost se rozhýbat – proběhnout se, zaskákat si, dřepovat apod. 🙂
- čelovka
- lžíce (pro jistotu …)
- 1 ks podzimního ovoce (na program, ne že ho cestou sníte!)
- hladovější jedinci svačinu na páteční večer – bude „jen“ hustá polévka v dostatečném množství
- dobroty na celý víkend
- deník/poznámkový blok
- „svolávadlo“ skupiny – máte-li
- spacák + karimatka – spát budeme v příjemně vytopené budově (cca 20C)
- Co tentokrát ne? – alkohol
Kolik a jak se za víkend platí?
- Částka: 630,- Kč (380 Kč pro účastníky VUH)
- Číslo účtu: 2500167471 / 2010
- Variabilní symbol: 1170190XXX (XXX je číslo účastníka – zeptej se IK týmu)
- Poznámka pro příjemce: PRASK <tvé-jméno>
- Nejzažší termín připsání platby na účet IS: 20. 11. 2017
Platbu prosím převeď co nejdříve (ulehčíš nám tím účetnictví). Zda platba proběhla v pořádku, můžeš zkontrolovat ve výpisu z tranparentního účtu Instruktorů. Budeš-li mít jakékoliv otázky k platbám, neváhej se ozvat IK týmu na ik@instruktori.cz.
Může se stát, že na akci z nějakého vážného důvodu nebudeš moct přijet. Akce je sice nevýdělečná, máme však nějaké fixní náklady nezávislé na počtu účastníků. Ber prosím na vědomí následující storno podmínky:
- Odhlášení 30 až 10 dní před začátkem akce – vracíme 50% ceny akce.
- Odhlášení 9 až 1 den před začátkem akce – vracíme 10% ceny akce.
- Odhlášení v den započetí akce či později – vracíme 0% ceny akce.
Účastník je považován za přihlášeného v okamžiku zaplacení (připsání platby na účet). Neúčast ze zdravotních důvodů není nijak zohledněna. Je považována za standardní neúčast. V případě zrušení akce ze strany organizátorů vracíme 100% uhrazené částky.
Kdo za tím stojí?
Víkend uvádění her pro tebe připravuje mnoho lidí. Zde uvádíme několik z nich, kteří nejvíce ovlivňují výslednou podobu víkendu.